-
strona główna  struktura serwisu  kontakt    poleć znajomym wersja polska-english version-BIP-
- herb
-
- 18.10.2017 - Łukasza, Juliana, Bogumiły
 
-
-
-
-
-
-
-
----www.kpfp.org.pl
-
- JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE / Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu /

Numer rachunku:

70 9551 0002 0100 2222 2000 0001 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawski O/Zbójno

 

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu
 obejmuje swoją działalnością teren Miasta Golubia-Dobrzynia

ul. Kilińskiego 10
87-400 Golub-Dobrzyń
NIP 878-16-20-568
REGON: 341237407
tel. 56 683 54 10 do 14
fax 56 683 54 10-14 wew.42
adres e-mail: mopsum@golub-dobrzyn.pl

skrytka e-puap: /MOPSGOLUB-DOBRZYN/SkrytkaESP

Godziny urzędowania:


Poniedziałek 7:30 do 15:30
Wtorek 7:30 do 17:00
Środa 7:30 do 15:30
Czwartek 7:30 do 15:30
Piątek 7:30 do 14:00

 

Struktura Organizacyjna Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu:

Dyrektor- Beata Meredyk-Chlebowska
pokój nr 3 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 41
e-mail: bmchlebowska@golub-dobrzyn.pl
Dyrektor przyjmuje interesantów codziennie w godz. od 8:00 do 10:00 we wtorki również w ramach skarg i wniosków od 10:00 do 14:00.

Zastępca Dyrektora- Anna Pniewska
Kierownik Działu Pomocy Społecznej
pokój nr 4 tel 56 683 54 10 do 14 wew. 42
e-mail: apniewska@golub-dobrzyn.pl

Dział Pomocy Społecznej:

Pracownik socjalny-Sylwia Kadłubowska
pokój nr 2 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 43
e-mail: skadlubowska@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy(ul): Chrobrego, Cisowa, Działyńskich, Gagarina, Kalinowa, Księżycowa, Młyńska, Piłsudskiego, Słoneczna, Słuchajska, Spacerowa, Widokowa, Władysława Łokietka, Zakole, Żeromskiego nr 2, 4, 20, 22, 24


Specjalista pracy socjalnej- Iwona Krzyżek
pokój nr 2 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 43
e-mail: ikrzyzek@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy (ul):  Bohaterów Kosmosu, Bolesława Prusa,  Halera, Jodłowa, Kazimierza Wielkiego, Klonowa, Koppa, Mieszka I, Nowa, PCK, PTTK, Rynek, Świerkowa, Zamórna, Żeromskiego nr 26, 32 34.

Specjalista pracy socjalnej- Maria Niedźwiedzka
pokój nr 2 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 43
e-mail: mniedzwiedzka@golub-dobrzyn.pl
Rejony opiekuńczy (ul.): Bohaterów Westerplatte, Jasna, Kilińskiego, Majora Sucharskiego, Marii Konopnickiej, Mostowa, Obrońców Warszawy, Piękna, Pod Arkadami, Sienkiewicza, Sportowa, Wojska Polskiego, Wrzosowa.

Specjalista pracy socjalnej- Anna Paprocka
pokój nr 2 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 43
e-mail: apaprocka@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy (ul.):  Grabowa, Jagodowa, Katarzyńska, Leśna, Licealna, Lipnowska, Majora Hubala, Mickiewicza, Malinowa. Miła . Modrzewiowa, Podmurna, Równina, Strażaków, Wodna, Zamkowa, Żeromskiego nr 5, 7, 9, Źródlana.

Starszy pracownik socjalny- Monika Rojek
pokój nr 2 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 43
e-mail: mrojek@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy (ul.): Brzozowa, Chopina (parzyste), Ceglana, Drwęcka, Jałowcowa, Kamienna, Piaskowa, Polna, Strumykowa, Szkolna, Szosa Rypińska, Twardowskiego, Wapienna, Marii Dąbrowskiej, Żeromskiego nr 28, 30, 36, 38.   

Starszy pracownik socjalny- Barbara Szczygieł
pokój  nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39
e-mail: bszczygiel@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy (ul.): Bohaterów Września, Brodnicka, Browarowa, Chopina (nieparzyste), Kościuszki, Mazowiecka, Plac Tysiąclecia, Różana, Stary Rynek.

Starszy pracownik socjalny- Wiesława Tobolewska
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39
e-mail: wtobolewska@golub-dobrzyn.pl
Rejon opiekuńczy (ul): 17 Stycznia, Charszewskiego, Dworcowa, Dziewanowskiego, Kościelna, Malinowskiego, Sokołowska, Sosnowa, Stodólna, Toruńska, Żeromskiego nr 6, 87, 10, 14, 16, 18.

Referent- Jolanta Jagielska
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39
e-mail: jjagielska@golub-dobrzyn.pl

Pomoc biurowa- Hanna Szczutkowska
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39


Dział Świadczeń Rodzinnych

Koordynator działań w dziale świadczeń rodzinnych- Bożena Stogowska
pokój nr 6 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 46
e-mail: bstogowska@golub-dobrzyn.pl

Starszy referent- świadczenia rodzinne- Agnieszka Dębska
pokój nr 5 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 45
e-mail: adebska@golub-dobrzyn.pl

Referent- świadczenia rodzinne - Jolanta Lewandowska
pokój nr 5 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 45
e-mail: jlewandowska@golub-dobrzyn.pl

Referent- świadczenia rodzinne i stypendia szkolne- Jolanta Żebrowska
pokój nr 5 tel 56 683 54 10 do 14 wew. 45
e-mail: jzebrowska@golub-dobrzyn.pl

Referent- świadczenia rodzinne- Ewelina Bolewska
pokój nr 5 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 45
e-mail: ebolewska@golub-dobrzyn.pl

Referent-świadczenia rodzinne- Adela Goszkowska
pokój nr 5 tel 56 683 54 10 do 14 wew. 45
e-mail: agoszkowska@golub-dobrzyn.pl

Młodszy referent-  fundusz alimentacyjny- Sylwia Rumińska
pokój nr 6 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 46
e-mail: sruminska@golub-dobrzyn.pl

Młodszy referent- fundusz alimentacyjny- Natalia Nowakowska
pokój nr 6 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 46
e-mail: nnowakowska@golub-dobrzyn.pl

Dział Finasowo-Księgowy

Główna księgowa- Dorota Lauer
pokój nr 7 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 44
e-mail: dlauer@golub-dobrzyn.pl

Referent ds. płac i księgowości- Anna Dec
pokój nr 7 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 44
e-mail: adec@golub-dobrzyn.pl
 
 Referent ds. księgowości- Kamila Bajda

pokój  nr 7 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 44

Dział Administracyjno-Gopodarczy

Referent- Marta Prusińska
(Karta Dużej Rodziny, Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
pokój nr 4 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 42
e-mail: mprusinska@golub-dobrzyn.pl

Magazynier, Intendent- Jolanta Konarzewska
pokój nr 6 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 46

Sprzątaczka- Teresa Lewandowska

Dział Interwencji Kryzysowej

Referent- Ilona Pytel
pokój nr 4 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 42
e-mail: ipytel@golub-dobrzyn.pl

Asystenci Rodziny

Asystent rodziny- Jolanta Borowska
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39
e-mail: jborowska@golub-dobrzyn.pl
 
Asystent rodziny- Marta Wszelaki
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39

Asystent rodziny- Sylwia Niburska
pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39

Opiekunki Domowe

Opiekunka domowa- Danuta Rutkowska

Opiekunka domowa- Halina Garkowska

Opiekunka domowa- Grażyna Jaworska

Opiekunka domowa- Zofia Kacprzak

Opiekunka domowa- Aldona Kucharska

Opiekunka domowa- Teresa Lewandowska

Opiekunka domowa- Grażyna Zygmunt

 

Świetlica Socjoterapeutyczna i Środowiskowa

ul. Sportowa 8

87-400 Golub-Dobrzyń

tel. (fax): 56 683 21 33

 

Godziny urzędowania:

Poniedziałek 14:00 do 18:00

Wtorek 14:00 do 18:00

Środa 14:00 do 18:00

Czwartek 14:00 do 18:00

Piątek 14:00 do 18:00

 

Kierownik Świetlicy Socjoterapeutycznej i Środowiskowej- Jolanta Borowska

tel. 56 683 21 33

e-mail: jborowska@golub-dobrzyn.pl

 

Wychowawca w Świetlicy Socjoterapeutycznej i Środowiskowej- Kamila Krzemińska

tel. 56 683 21 33

 

Wychowawca w Świetlicy Socjoterapeutycznej i Środowiskowej- Sebastian Mleczek

tel. 56 683 21 33

 

Wychowawca w Świetlicy Socjoterapeutycznej i Środowiskowej- Marieta Trzpiot

tel. 56 683 21 33

 

 

Zespół Interdyscyplinarny w Mieście Golubiu-Dobrzyniu

 

Przewodnicząca Zespołu Interdyscyplinarnego w Mieście Golubiu-Dobrzyniu-  Beata Meredyk-Chlebowska

pokój nr 3 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 41

e-mail: bmchlebowska@golub-dobrzyn.pl

 

Z-ca Przewodniczącej Zespołu Interdyscyplinarnego w Mieście Golubiu-Dobrzyniu- Wiesława Tobolewska

pokój nr 8 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 39

e-mail: wtobolewska@golub-dobrzyn.pl

 

 

Sekretarz Zespołu Interdyscyplinarnego w Mieście Golubiu-Dobrzyniu- Ilona Pytel

pokój nr 4 tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 42

e-mail: ipytel@golub-dobrzyn.pl

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu uprzejmie informuje, iz Klienci przymowani są przez Dyrektora codziennie w godz. od 8:00 do10:00.

W sprawach skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje we wtorki w godzinach od 10:00 do 14:00.

Podczas nieobecności Dyrektora Klientów przyjmuje Zastępca Dyrektora Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu.

data: 2017-09-11

OGŁOSZENIE O NABORZE

Plik do pobrania w załączeniu

data: 2017-09-11

KARTA DUŻEJ RODZINY

INFORMACJA DYREKTORA MIEJSKIEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ

Golub-Dobrzyń, dnia 22 lutego 2013r.

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej

ul. Kilińskiego 10

87-400 Golub-Dobrzyń

Tel 56 683 54 10 do 13 wew.45

INFORMACJA
 

Zgodnie z art. 11 ust. 3, ust. 4 ustawy z dnia 7 grudnia 2012r. o zmianie ustawy
o świadczeniach rodzinnych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2012 r. poz. 1548) informuję, że wydane decyzje o świadczenia pielęgnacyjne, z dniem 30 czerwca 2013r. wygasną z mocy prawa.

Od 1 lipca 2013r. osoby pobierające świadczenie pielęgnacyjne na mocy decyzji, które utracą moc z dniem 30.06.2013r. mogą ubiegać się o świadczenie pielęgnacyjne lub specjalny zasiłek opiekuńczy. Warunki przyznania wyżej wskazanych świadczeń zostały określone
w ustawie o świadczeniach rodzinnych z  dnia  28 listopada 2003 roku (tekst jednolity:
Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992 z późn. zm.)

Zgodnie z art. 16 a:

  1. Specjalny zasiłek opiekuńczy przysługuje osobom, na których zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U. z 2012r. Poz. 788 i 1529) ciąży obowiązek alimentacyjny (obowiązek alimentacyjny obciąża krewnych w linii prostej, czyli wstępnych, zstępnych oraz rodzeństwo), jeżeli rezygnują z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w związku z konicznością sprawowania stałej opieki nad osobą legitymującą się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.
  2. Specjalny zasiłek opiekuńczy przysługuje, jeżeli łączny dochód rodziny osoby sprawującej opiekę oraz rodziny osoby wymagającej opieki w przeliczeniu na osobę nie przekracza kwoty 623,00zł.
  3. W przypadku gdy łączny dochód rodziny osoby sprawującej opiekę oraz rodziny osoby wymagającej opieki w przeliczeniu na osobę przekracza kwotę uprawniającą daną osobę do specjalnego zasiłku opiekuńczego o kwotę niższą lub równą kwocie odpowiadającej najniższemu zasiłkowi rodzinnemu przysługującemu w okresie, na który jest ustalany, specjalny zasiłek opiekuńczy przysługuje, jeżeli przysługiwał w poprzednim okresie zasiłkowym. W przypadku przekroczenia dochodu w kolejnym roku kalendarzowym specjalny zasiłek opiekuńczy nie przysługuje.
  4. Za dochód rodziny osoby wymagającej opieki, uważa się dochód następujących członków rodziny:

1) w przypadku gdy osoba wymagająca opieki jest małoletnia:

a) osoby wymagającej opieki,

b) rodziców osoby wymagającej opieki,

c) małżonka rodzica osoby wymagającej opieki,

d) osoby, z którą rodzic osoby wymagającej opieki wychowuje wspólne dziecko,

e) pozostających na utrzymaniu osób, o których mowa w lit. a-d, dzieci w wieku do ukończenia 25. roku życia

- z tym, że do członków rodziny nie zalicza się dziecka pozostającego pod opieką
opiekuna prawnego, dziecka pozostającego w związku małżeńskim, pełnoletniego dziecka posiadającego własne dziecko, a także rodzica osoby wymagającej opieki zobowiązanego tytułem wykonawczym pochodzącym lub zatwierdzonym przez sąd do alimentów na jej rzecz;

2) w przypadku gdy osoba wymagająca opieki jest pełnoletnia:

a) osoby wymagającej opieki,

b) małżonka osoby wymagającej opieki,

c) osoby, z którą osoba wymagająca opieki wychowuje wspólne dziecko,

d) pozostających na utrzymaniu osób, o których mowa w lit. a-c, dzieci w wieku do ukończenia25. roku życia

- z tym że do członków rodziny nie zalicza się dziecka pozostającego pod opieką opiekuna prawnego, dziecka pozostającego w związku małżeńskim, a także pełnoletniego dziecka posiadającego własne dziecko.

5. W przypadku gdy prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego ustala się na osobę znajdującą się pod opieką opiekuna prawnego lub umieszczoną w rodzinie zastępczej spokrewnionej w rozumieniu ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. Nr 149, poz.887, z późn. zm.), uwzględnia się dochód rodziny osoby sprawującej opiekę oraz dochód osoby wymagającej opieki.

6. Specjalny zasiłek opiekuńczy przysługuje w wysokości 520,00zł miesięcznie.

7. Specjalny zasiłek opiekuńczy przysługujący za niepełne miesiące kalendarzowe wypłaca się w wysokości 1/30 specjalnego zasiłku opiekuńczego za każdy dzień. Należną kwotę zaokrągla się do 10 groszy w górę.

8. Specjalny zasiłek opiekuńczy nie przysługuje, jeżeli:

1) osoba sprawująca opiekę:

a) ma ustalone prawo do emerytury, renty, renty rodzinnej z tytułu śmierci małżonka przyznanej w przypadku zbiegu prawa do renty rodzinnej i innego świadczenia emerytalno-rentowego, renty socjalnej, zasiłku stałego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, zasiłku przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego,

b) podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowemu z innych tytułów,

c) ma ustalone prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego,

d) legitymuje się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności;

2) osoba wymagająca opieki została umieszczona w rodzinie zastępczej, z wyjątkiem rodziny zastępczej spokrewnionej, w rodzinnym domu dziecka albo, w związku z koniecznością kształcenia, rewalidacji lub rehabilitacji, w placówce zapewniającej całodobową opiekę, w tym specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym, z wyjątkiem podmiotu wykonującego działalność leczniczą, i korzysta w niej z całodobowej opieki przez więcej niż 5 dni w tygodniu;

3) na osobę wymagającą opieki inna osoba ma ustalone prawo do wcześniejszej emerytury;

4) członek rodziny osoby sprawującej opiekę ma ustalone prawo do dodatku do zasiłku
rodzinnego z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego;

5) na osobę wymagającą opieki jest ustalone prawo do dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub prawo do świadczenia pielęgnacyjnego;

6) na osobę wymagającą opieki inna osoba jest uprawniona za granicą do świadczenia na pokrycie wydatków związanych z opieką, chyba że przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego lub dwustronne umowy o zabezpieczeniu społecznym stanowią inaczej.

Zgodnie z art. 17:

 

1. Świadczenie pielęgnacyjne z tytułu rezygnacji z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przysługuje:

1) matce albo ojcu,

2) opiekunowi faktycznemu dziecka,

3) osobie będącej rodziną zastępczą spokrewnioną w rozumieniu ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

4) innym osobom, na których zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 lutego 1964r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy ciąży obowiązek alimentacyjny,(obowiązek alimentacyjny obciąża krewnych w linii prostej, czyli wstępnych, zstępnych oraz rodzeństwo) z wyjątkiem osób o znacznym stopniu niepełnosprawności

- jeżeli nie podejmują lub rezygnują z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w celu
sprawowania opieki nad osobę legitymującą się orzeczeniem o znacznym stopniu
niepełnosprawności albo orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami:
konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie
ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji.

1a.  Osobom, o których mowa w ust. 1 pkt 4, innym niż spokrewnione w pierwszym stopniu
z osobą wymagającą opieki, przysługuje świadczenie pielęgnacyjne, w przypadku gdy spełnione są łącznie następujące warunki:

1) rodzice osoby wymagającej opieki nie żyją, zostali pozbawieni praw rodzicielskich, są małoletni lub legitymują się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności;

2) nie ma innych osób spokrewnionych w pierwszym stopniu, są małoletnie lub legitymują się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności;

3) nie ma osób, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, lub legitymują się orzeczeniem
o znacznym stopniu niepełnosprawności

1b. Świadczenie pielęgnacyjne przysługuje, jeżeli niepełnosprawność u osoby wymagającej opieki powstała:

1) nie później niż do ukończenia 18. roku życia lub

2) w trakcie nauki w szkole lub w szkole wyższej, jednak nie później niż do ukończenia 25. roku życia.

2. Świadczenie pielęgnacyjne od 1 lipca 2013r. przysługuje w wysokości 620,00zł miesięcznie.

3. Świadczenie pielęgnacyjne przysługujące za niepełne miesiące kalendarzowe wypłaca się w wysokości 1/30 świadczenia pielęgnacyjnego za każdy dzień. Należną kwotę świadczenia zaokrągla się do 10 groszy w górę.

4. Świadczenie pielęgnacyjne nie przysługuje, jeżeli:

1) osoba sprawująca opiekę:

a) ma ustalone prawo do emerytury, renty, renty rodzinnej z tytułu śmierci małżonka
przyznanej w przypadku zbiegu prawa do renty rodzinnej i innego świadczenia emerytalno-rentowego, renty socjalnej, zasiłku stałego, nauczycielskiego świadczenia kompensacyjnego, zasiłku przedemerytalnego lub świadczenia przedemerytalnego.

b) ma ustalone prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego;

2) osoba wymagająca opieki:

a) pozostaje w związku małżeńskim, chyba że współmałżonek legitymuje się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności,

b) osoba wymagająca opieki została umieszczona w rodzinie zastępczej, z wyjątkiem
rodziny zastępczej spokrewnionej, rodzinnym domu dziecka albo, w związku
z koniecznością kształcenia, rewalidacji lub rehabilitacji, w placówce zapewniającej całodobową opiekę, w tym specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym,
z wyjątkiem podmiotu wykonującego działalność leczniczą, i korzysta w niej
z całodobowej opieki przez więcej niż 5dni w tygodniu;

3) na osobę wymagającą opieki inna osoba ma ustalone prawo do wcześniejszej emerytury;

4) członek rodziny osoby sprawującej opiekę ma ustalone prawo do dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, specjalnego zasiłku opiekuńczego lub świadczenia pielęgnacyjnego;

5) na osobę wymagającą opieki jest ustalone prawo do dodatku do zasiłku rodzinnego
z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, prawo do specjalnego zasiłku opiekuńczego lub prawo do świadczenia pielęgnacyjnego;

6) na osobę wymagającą opieki inna osoba jest uprawniona za granicą do świadczenia na pokrycie wydatków związanych z opieką, chyba że przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego lub dwustronne umowy o zabezpieczeniu społecznym stanowią inaczej.


W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o kontakt osobisty w MOPS lub telefoniczny
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30, nr telefonu 56 683 5410 do 13 wew. 45.

Sprawy prowadzą: St. Referent Agnieszka Dębska i Referent Jolanta Lewandowska.

Jednocześnie informuję, że druki wniosków będzie można pobierać w biurze nr 5 MOPS
w Golubiu-Dobrzyniu od 1 lipca 2013r., od tego dnia będą również przyjmowane wnioski
o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego lub specjalnego zasiłku opiekuńczego.

           

 

                                                                                              Katarzyna Modrzejewska

 

WAŻNA INFORMACJA

Golub-Dobrzyń, dnia 20 lutego 2013r.

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej

ul. Kilińskiego 10

87-400 Golub-Dobrzyń

Tel. 56 683 54 10 do 13

 

MOPS.ZP.272.1.3.2013

Szanowni Państwo

 

         Uprzejmie informuję, że w związku z rozstrzygnięciem przetargu na dożywianie mieszkańców miasta Golubia-Dobrzynia na rok 2013, w dniu 19 lutego 2013r., została zawarta umowa na dożywianie mieszkańców miasta Golubia-Dobrzynia z firmą Raffalko Rafał Fałkowski, Ciechocin 49, 87-408 Ciechocin, reprezentowaną przez właściciela Pana Rafała Fałkowskiego

 

            W związku z powyższym od dnia 1 marca 2013r., do 31 grudnia 2013r.:

 

  1. Klienci otrzymujący pomoc w formie posiłków spożywanych w lokalu Wykonawcy – będą spożywać  lub otrzymywać posiłki w lokalu wskazanym przez Wykonawcę, czyli w lokalu przy ul. Wodnej 13 w Golubiu-Dobrzyniu (w siedzibie Ośrodka Szkolenia Kierowców OSK „MOTO-OR” Ryszard Ośka”). Godziny ustalone na wydawanie posiłków – 12.00 – 12.30.
  1. posiłki będą wydawane zgodnie ze zleceniem Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu na podstawie kartek na obiady.
  2. Kartki są imienne. Posiłek może otrzymać tylko osoba która jest właścicielem kartki a nie okazicielem tej kartki. Właściciel kartki widnieje w zamówieniu wystawionym przez Ośrodek.
  3. Kartki odsprzedane lub podarowane innej osobie nie będą realizowane przez Wykonawcę.
  4. Odsprzedawanie lub przekazywanie kartek na posiłki może spowodować utratę prawa do otrzymywania pomocy w formie dożywiania.
  5. Klient pozostawia kartki u Wykonawcy w zamian za wydany posiłek.

 

  1. Klienci otrzymujący pomoc w formie posiłku dowożonego do miejsca zamieszkania, zamieszkania zgodnie z decyzją administracyjną w tej sprawie, będą otrzymywać posiłki dowożone do miejsca zamieszkania na podstawie zlecenia w godz. 12.35 do 13.30.

 

Jednocześnie informuję, że Wykonawca został zobowiązany do wydawania lub dostarczania jednego posiłku dziennie dla klienta. Niedopuszczalne jest wydawanie jednorazowo posiłków z wyprzedzeniem kilkudniowym. Wykonawca może wydać klientowi zaległe posiłki na własną odpowiedzialność i ich wydanie nie może obciążać Zamawiającego dodatkowymi kosztami.

 

            W przypadku ewentualnych skarg i wniosków w sprawie realizacji pomocy w formie dożywiania mieszkańców miasta Golubia-Dobrzynia, proszę kontaktować się z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, w każdy wtorek od godz. 10.00 do 14.00 a w przypadku nieobecności z Zastępcą Dyrektora.

Uwagi pisemne w sprawie dożywiania można składać codziennie do Pracownika Socjalnego w dniach i godzinach pracy Ośrodka.

                                                                                             

    Z poważaniem

                                                                                  Katarzyna Modrzejewska

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej

 w Golubiu-Dobrzyniu

Szanowni Państwo

Golub-Dobrzyń, dnia 14 marca 2013r.

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej

W Golubiu-Dobrzyniu

Ul. Kilińskiego 10

 

MOPS.BŻ.5033.2.37.2013

 

                                                                        Szanowni Mieszkańcy

                                                                       Golubia-Dobrzynia

Uprzejmie informuję, że z gotowych artykułów spożywczych wydawanych  przez Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu i otrzymywanych odpłatnie  z Banku Żywności w Toruniu, mogą korzystać osoby których dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty netto 684,00 zł, oraz osoby samotnie gospodarujące, których dochód netto nie przekracza 813,00 zł.

Żeby skorzystać z pomocy w formie gotowych artykułów spożywczych, przeznaczonych na dożywianie najuboższych mieszkańców Unii Europejskiej, należy złożyć indywidualnie wniosek w Miejskim Ośrodku Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu ul. Kilińskiego 10.  Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające dochód rodziny lub osoby, za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku. Po przeprowadzeniu wywiadu środowiskowego przez Pracownika Socjalnego zostanie ustalone prawo do tej formy pomocy.

Podania przyjmowane są codziennie w dniach roboczych w godzinach pracy Ośrodka od godz. 7.30 do 15.30.

Z pomocy w formie gotowych artykułów spożywczych z Banku Żywności, przekazywanych przez Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu mogą korzystać tylko mieszkańcy miasta Golubia-Dobrzynia.

Jednocześnie zwracam się z apelem do Wszystkich Mieszkańców Miasta Golubia-Dobrzynia, którzy są świadkami marnotrawienia żywności pochodzącej z pomocy Ośrodka, o zgłaszanie tych informacji do Pracowników Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej lub do Strażników Straży Miejskiej w Golubiu-Dobrzyniu, celem podjęcia działań zmierzających do wyeliminowania marnotrawienia żywności, która mogłaby posłużyć bardziej potrzebującym osobom z Naszej Społeczności.

Tel. 56 683 54 10 do 13 wew. 41, 42, 43.

                                                                                  Katarzyna Modrzejewska

                                                                       Dyrektor Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej

                                                                                  w Golubiu-Dobrzyniu

 

KOMUNIKAT

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu przypomina, że z upływem dnia 30 czerwca 2013 r. wygasną z mocy prawa decyzje przyznające świadczenie pielęgnacyjne, wydane na podstawie przepisów obowiązujących do 31 grudnia 2012 r.

W związku z powyższym już teraz można składać wnioski o ustalenie od dnia 1 lipca 2013 r. prawa do świadczeń opiekuńczych, tj. świadczenia pielęgnacyjnego i specjalnego zasiłku opiekuńczego,  przyznawanych na nowych zasadach obowiązujących od dnia 1 stycznia 2013 r.

Wnioski o świadczenie pielęgnacyjne i specjalny zasiłek opiekuńczy są wydawane w Miejskim Ośrodku Polityki Społecznej ul. Kilińskiego 10, pokój nr 5, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:30 do 15:30.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 683 54 10 do 13 wew.45.

INFORMACJA

INFORMACJA

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI

WYDAWANIE DODATKOWEJ ŻYWNOŚCI

WYDAWANIE DODATKOWEJ ŻYWNOŚCI

KARTA DUŻEJ RODZINY

Wniosek do pobrania

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH NA ZAKUP I DOSTAWĘ WĘGLA KAMIENNEGO

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI

INFORMACJA

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI

INFORMACJA

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT „Systematyczny zakup artykułów spożywczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu w 2015 r.”

Golub-Dobrzyń, dnia 27 stycznia  2015r.

D.271.1.2015

                           

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

NA SYSTEMATYCZNY ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ

W GOLUBIU-DOBRZYNIU 

 

  1. Nazwa i rodzaj zamówienia: zakup poniżej 30.000 euro.

 

  1. Nazwa zadania: „Systematyczny zakup artykułów spożywczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu w 2015r.”

 

  1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej

ul. Kilińskiego 10

87-400 Golub-Dobrzyń

NIP  878-16-20-568

REGON 341237407

e-mail: mopsum@golub-dobrzyn.pl

czas pracy Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu zaprasza do składania ofert na  bezgotówkową sprzedaż artykułów spożywczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, na następujących warunkach:

  1. zakupy w wybranej firmie (u Wykonawcy) dokonywane będą w formie bezgotówkowego pobrania towaru przez klienta MOPS w Golubiu-Dobrzyniu, na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej dla Klienta;
  2. artykuły spożywcze, wydawane będą klientowi za kwotę określoną w decyzji i zgodnie z określonym harmonogramem przyznanej pomocy;
  3. realizacja decyzji  nastąpi w terminie danego miesiąca, w którym wystawiono decyzję. Realizację decyzji w innym miesiącu niż miesiąc wystawienia wymaga indywidualnego uzgodnienia Wykonawcy z pracownikiem socjalnym Ośrodka;
  4. realizacja zadania, polegająca na bezgotówkowym wydawaniu towaru dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, odbywać się będzie   w okresie od 15 lutego 2015r. do 31 grudnia 2015r. na podstawie zawartej umowy;
  5. wyłoniony w niniejszym zapytaniu Wykonawca będzie realizował bezgotówkowe wydawanie towaru dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu;
  6. płatność za zrealizowane decyzje będzie regulowana po zakończeniu każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu;
  7. w miesiącu grudniu, od dnia 20-tego,  faktury należy dostarczyć następnego dnia po realizacji decyzji;
  8. faktury z błędami merytorycznymi lub matematycznymi będą oddawane Wykonawcy do poprawienia, a termin zapłaty będzie biegł od dnia dostarczenia prawidłowego dokumentu;
  9. poprawki na fakturach mogą być dokonywane tylko na zasadach określonych w ustawie o rachunkowości budżetowej;
  10. do każdego rachunku należy dołączyć kopię oświadczenia stanowiącego pokwitowanie odbioru towaru, wypełnionego i podpisanego przez klienta realizującego decyzję administracyjną na pomoc niefinansową w formie gotowych artykułów spożywczych;
  11. na fakturze należy wyszczególnić zakupywane przez klienta artykuły spożywcze;
  12. niedopuszczalne jest zamienianie artykułów spożywczych na kawę, papierosy, alkohol i środki chemiczne;
  13. niedopuszczalne jest zamienianie kwoty pomocy niefinansowej na gotówkę;
  14. decyzję może zrealizować tylko klient, który jest jej adresatem, po wcześniejszym sprawdzeniu przez Wykonawcę dowodu osobistego, a w przypadku braku dowodu osobistego lub innego dokumentu z fotografią, po okazaniu zaświadczenia z Biura Meldunkowego Urzędu Miasta. W przypadku braku jakiegokolwiek dokumentu z wyżej wymienionych, decyzję można zrealizować wyłącznie w obecności pracownika  Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu;
  15. artykuły spożywcze wydawane klientom nie mogą być przeterminowane ani uszkodzone. O zakupie art. spożywczych z krótkim terminem ważności decyduje klient.

5. Termin wykonania zamówienia:

Zamówienie winno być wykonane w terminie od 15 lutego 2015r. do 31 grudnia 2015r.,                     z możliwością przedłużenia na kolejne okresy.

 

6. Kryterium wyboru oferty:

1) najniższa wartość oferty – najwyższa suma  punktów  danej oferty;

2) każdy artykuł spożywczy, którego cena jest najniższa ze wszystkich cen w złożonych ofertach otrzymuje 1 pkt, suma punktów danej oferty stanowi podstawę do ustalenia wagi;

3) najwyższa suma punktów uzyskanych przez ofertę ze wszystkich złożonych ofert  –100 % wagi (oferta najniższa - najkorzystniejsza);

4) w przypadku gdy dwie lub więcej ofert uzyska jednakową najwyższą liczbę punktów, zostanie wybrana oferta, która zawiera największą liczbę produktów w asortymencie sklepu               (najmniejsza liczba asortymentu z wpisem „Brak”);

5) jeżeli po weryfikacji liczby asortymentu, o której mowa w ppkt 4, co najmniej dwie oferty będą miały jednakową liczbę punktów, wygra oferta, która ma najniższą cenę kolejno w następujących punktach wykazu produktów: 1;3;5;25;40;41;52;65;70;

 

7. Zapytania o przedmiot zamówienia i kontakt z zamawiającym:

  1. Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

stanowisko: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu: 

imię i nazwisko:            Katarzyna Modrzejewska

tel.                               (56) 683 54-10 do 13 wew. 41

fax.                              (56) 683 54-10 do 13 wew. 42

w godzinach pracy zamawiającego: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30.

 

stanowisko                  Referent Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu:

imię i nazwisko:            Marta Prusińska

tel.                               (56) 683 54-10 do 13 wew. 42

fax.                              (56) 683 54-10 do 13 wew. 42

w godzinach pracy zamawiającego: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00.

 

 

 

 

8. Forma złożenia propozycji cenowej:

1) Propozycję cenową należy złożyć w terminie do 5 lutego 2015r. do godz. 9.30 w formie pisemnej, na załączonym formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia, dołączając zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.

2) Miejsce składania i otwarcia ofert: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: w Miejskim Ośrodku Polityki Społecznej, ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, biuro nr 3 lub 4.

3) Oferty zostaną otwarte w dniu 5 lutego 2015r. o godz. 9:45 w Miejskim Ośrodku Polityki Społecznej, ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, biuro nr 3.

4) Oferta powinna być zapakowana w nieprzeźroczyste opakowanie (np. koperta), oznaczone: „OFERTA: „Systematyczny zakup artykułów spożywczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu w 2015r.”

  

9. Zamawiający przewiduje, że w ramach pomocy dla klientów Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, w 2015r. Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu zaangażuje środki finansowe w wysokości ok. 10 tys. złotych brutto.

 

 

Kierownik Zamawiającego

Katarzyna Modrzejewska

WYDAWANIE ŻYWNOŚCI

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ZAADOPTUJ PSA--respoti - przewodnik--Mapa Golubia-Dobrzynia------
-
- Urząd Miasta Golub-Dobrzyń, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń
tel. +48 (56) 683 54 10, fax +48 (56) 683 54 15,
© Copyright UM Golub-Dobrzyń
powered by netadmin 6.92
-